Usługi rachunkowe Bydgoszcz

Biuro rachunkowe ABMA oferuje Państwu również usługi w mieście Bydgoszcz. Zajmujemy się prowadzeniem księgowości zarówno dla małych, średnich jak i dużych przedsiębiorstw. Wspieramy firmy w ich ciągłym rozwoju oraz dbamy o to, aby wszelkie formalności z zakresu rachunkowości zostały przeprowadzone prawidłowo w odpowiednich terminach. Charakteryzuje nas profesjonalna obsługa oraz dostępność umożliwiająca rozwianie wszelkich wątpliwości związanych z obowiązującymi przepisami. Zapraszamy do zapoznania się naszą ofertą na prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz podatkowych ksiąg psychodów i rozchodów.

Dlaczego biuro rachunkowe ABMA?

Wieloletnie doświadczenie

Usługi rachunkowe przedsiębiorstwo ABMA świadczy w Bydgoszczy i okolicy już od ponad 20 lat. Wiele firm, które nam zaufało aktualnie obejmuje pozycje liderów w swojej branży.

Wykwalifikowana kadra

Nasz zespół to grupa osób z wieloletnią praktyką oraz wykształceniem i kwalifikacjami. Stale rozwijamy swoją wiedzę i podnosimy nasze kompetencje przy pomocy odpowiednich kursów oraz szkoleń.

Bezpieczeństwo danych

W biurze ABMA stosujemy najwyższe standardy ochrony, by wrażliwe dane współpracujących z nami przedsiębiorstw były odpowiednio zabezpieczone. Bezpiecznie przechowujemy zarówno informacje osobowe jak i dokumentację.

Wsparcie opiekuna

Każdy z naszych klientów może liczyć na wsparcie dedykowanego opiekuna, który chętnie odpowie na Państwa pytania oraz rozwiąże wątpliwości związane z dokumentacją. Nasi doradcy doskonale znają potrzeby i oczekiwania przedsiębiorców i na ich podstawie przygotowują odpowiednie rozwiązania.

Nasze usługi rachunkowe

  • Prowadzenie ewidencji VAT
  • Prowadzenie ewidencji ryczałtowych
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów
  • Sporządzanie sprawozdań dla urzędów i GUS
  • Obsługa kadrowo-płacowa i ZUS

Jak do nas dojechać

Najczęściej zadawane pytania

  1. Kto może zostać klientem biura rachunkowego ABMA?

    Biuro rachunkowe ABMA kieruje swoją ofertę zarówno dla przedsiębiorców z małymi, średnimi oraz dużymi firmami jak i klientów indywidualnych. Posiadamy filię zarówno w Bydgoszczy oraz oddział w Żninie, gdzie mogą Państwo nas odwiedzić w celu nawiązania współpracy.

  2. Jak wygląda cennik usług rachunkowych w Bydgoszczy?

    Biuro rachunkowe ABMA nie posiada stałego cennika usług, ponieważ usługi wyceniane są indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Na koszty wpływają takie czynniki jak miesięczna ilość dokumentów, ilości zatrudnionych pracowników czy też model działalności.

  3. Jakie dokumenty należy dostarczyć przy nawiązywaniu współpracy?

    Informacje, które należy dostarczyć do naszego biura zależne są od tego czy dane przedsiębiorstwo dopiero powstaje. Właściciele firm powinni przedstawić swoją firmę m.in. względem ilości pracowników, wysokości składki ZUS czy ilości środków stałych. Zachęcamy do kontaktu w celu ustalenia jakie dane będą od Państwa potrzebne.

  4. Kiedy należy przesyłać dokumenty do biura?

    Aby współpraca z naszym biurem przebiegała jak najlepiej i przede wszystkim terminowo, dokumenty należy dostarczać najpóźniej do 10 dnia każdego miesiąca by uniknąć jakichkolwiek opóźnień.

  5. Mam dodatkowe pytania, jak skontaktować się z biurem rachunkowym ABMA?

    Nasze biuro rachunkowe można odwiedzić w Bydgoszczy oraz Żninie. Dla klientów spoza tych lokalizacji możliwy jest kontakt telefoniczny oraz mailowy na podstawie danych z naszej strony kontaktowej.